سامانه تلفنی 1819؛
پاسخگوی 24 ساعته به تماس های مردمی در حوزه درمان
.
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم
پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سامانه تلفنی 1819 مرکز پایش مراقبت های
درمانی دانشگاه (MCMC) به صورت 24 ساعته پاسخگوی
تماس های مردمی در حوزه درمان است.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و
خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: این مرکز به
صورت شبانه روزی، پاسخگوی تماس های مردمی به عنوان مرکز پاسخگویی به انتقادات، مسایل
و پیشنهادات مردم در زمینه نحوه ارایه خدمات درمانی است.
او
افزود: پیگیری و پاسخگویی به بیش از 925 هزار تماس از ابتدای سال جاری تا کنون در
این مرکز نشانگر تلاش بی وقفه کارکنان MCMC در راستای سرعت بخشیدن به افزایش سطح کمی
و کیفی ارایه خدمات درمانی در فارس است.
مرکز
پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز(MCMC)، از شهریور 1389
برای نخستین بار در کشور، در شیراز راه اندازی و در طول این سال ها همواره خدمات
آن در حال توسعه بوده است. ا.خسروجردی
پایان
خبر
نظر دهید